Obsesie-i iubirea...

Simboluri frecvente-multicolore ni se infatiseaza pregnant,
Pe panza de fluturi,cu sonorul perpetuant...
In inima mea...si a ta...Simt fiorii prin mine..
Iubirea ne-nalta maiestos...coboram...si spre tine
ma indrept...Suav te sarut cu buzele-mi vineti de frigul de-afara
Adolescenti parca am fi,si sufletul ne zboara
Prin vise...Solitar si obscur tot devenim..
Un praf cadentat e in jur...si noi ne iubim...
sub aura destinului...Apoi te strang in brate pedant
Cat de iubesc....si sentimentul mi-i obsedant,

Tu tipi...Aud un scancet frivol si aburii se cern,
Printre stele...Adormi...si simt ca-i totul infern...
In brate-mi tu dormi...Te asez langa mine simetric,
Trotuarul e rece....Cerul e-albastru,concentric
Totul e alb in jurul nostru,atmosfera solitudinii...fericirea
Ascutit...egale scurgeri...prea rece e trotuarul...efemera-i...iubirea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu