TU...si....EU

Dorinta cerului e zambetul neprihanit al soarelui,
care se topeste in traume de visare si iubire,
si impletindu-se cu susurul naturii,si speranta aerului,
formeaza dorinta mea in chip melodios de luminos,
dorinta primordiala in sufletul etern,
tu..si eu..in fericire..


Patimas doreste luna,stele-nchise,mii,pe cer,
pline de surasuri calde,si voioase-n amintire,
Iara stelele doresc sa se imprastie...Si sper...
Ca in dorinta lor,in praful lor multicolor,romantic cor,
sa fii si tu,divina stare,si prin abisuri...efemere visuri
doar tu...si eu..prin fericire.



Timpul desuet e bariera ironica in calea agonica...
si sufla prin zambetele morbid cadentate,
si apa murmura treptat intr-un decor mortuar...
doar vantul-ridica flamuri in suflete zimtate..cu nimic...
iar pic cu pic....se-aduna in reminisciente..
triste....viata ni s-a spulberat in fumurii prezente...
doar noi....electrice esente.....


Indiferent de mixtura,ori de labirint...suntem doar eu lucid...
uniti vesnic in orice imprejurare...e totul o descatusare...
a firii...a mintii...a sufletului maiestuos..ironic sau acid?
povestea e frumoasa mai mereu..solitara,tinde spre eliberare...
etern...raman doar doi..ce murmura un ultim legamant...
e totul vant....si-l canta toti in hore ce zboara...spre ideal..iubire
noi toti...doar eu..si tu..si ei...prin fericire....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu